Tuesday, October 19, 2010

习惯一个人上班

Hopefully one day. my compose will be taken by someone? Haha I know it will never happen. Just like to compose during free-time. Today at work almost nothing to do for the whole afternoon already, with our system under maintainence.

习惯一个人上班

一个人上班
忙上忙下时间停止了
停止在想念你的时候
我不停的寻找想你的理由
原来是一个单纯的陪伴

一个人上班
忙上忙下 该去休息了
还是会想念你的笑容
听这你的笑声 和你吃饭聊天

一个人上班
忙上忙下 我要回去了
了结了一天的痛苦
开始明天的重来

我很想你 你狠心不理
没关系 没关系
我想我习惯一个人上班了